luni, 22 martie 2010

nu-mi vine sa cred!

Abia acum imi dau seama cat de tare am obosit... sau cat de haotica am devenit de la stres!
Cum sa uit sa-mi pun portofelul in geanta?
Mai rau: Cum sa uit unde l-am lasat? Sau cand am pus mana pe el ultima oara azi?
De la varsta de 13 ani n-am mai pierdut nici o cheie.
Niciodata nu lipseau din buzunar/geanta: telefonul, cheile, PORTOFELUL! si tigarile!
Nici sa rad nu-mi vine, nici sa plang, dar nici sa ma enervez nu mai pot!
Ce aveam inauntru? Cinci lei (ultimii mei bani) - pe care probabil i-a luat cineva, niste poze, carti de vizita, si cardul(pe care trebuie sa-l anulez maine dimineata). Actele le-am mutat acum trei luni in alt portofel, de parca as fi stiut de pe atunci ca o sa-mi ratacesc portofelul, asa ca macar actele sa-mi ramana!
Frumos!
Nota: Nu eram beata! :)
Fuck it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu