sâmbătă, 25 septembrie 2010

praf in... papuci, haine,...ochi...

merg prin nisip... e moale, e rece. bate vantul si nisipul imi intra in ochi. e noapte. cineva merge langa mine, si totusi sunt singura. nu e plaja, dar nu e nici desert. fumez.nu mi-e frig, dar nu mi-e nici cald. cumva temperatura corpului meu nu mai exista.merg si nu ma pot opri...nu ma indrept niciunde, ratacesc doar... asa...fara sens.nisipul din ochi ma face sa lacrimez si dintr-o data, lacrimi mari si calde imi inunda obrajii...e oarecum placut. merg si talpile imi sangereaza de la cioburile peste care calc, dar nu doare...ma impiedic de o amintire si cad cu fata in nisip...ma uit langa mine, nu mai e nimeni.poate chiar eram singura... nu ma ridic. nisipul e moale, ma inveleste, ma mangaie...ma contopesc cu el si adorm inghetata cu lacrimile pe obraji....

"walking trough my memory sands..."

3 comentarii:

  1. felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si va propun sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasimylove.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Un an nou fericit si sa vi se indeplineasca toate dorintele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si va propun sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasimylove.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Un an nou fericit si sa vi se indeplineasca toate dorintele.

    RăspundețiȘtergere