marți, 28 iulie 2009

hit the road...

de fiecare data cand stiu ca trebuie sa plec abia astept sa ma urc in microbuz de parca evadarea asta mi-ar rezolva problemele.asteptarea... bagajul... imi spun mereu aceeasi fraza:"nu mai suport, abia astept sa plec", in speranta ca in alta parte voi fi "libera". gresit. ajunsa in locul mult visat constat ca toate probleme pe care am vrut sa le las in urma le port, de fapt, cu mine peste tot. ceea ce in schimb obtin plecand e doar putina detasare...ma ajuta,oarecum, sa privesc lucrurile altfel. sunt constienta ca odata ajunsa la destinatie imi voi dori sa nu fi plecat, sau sa fi rezolvat lucrurile inainte sa plec. Fugim... toata viata fugim... de probleme, de responsabilitati, de munca prea multa, de comunicare, de oameni, de iubire, de noi... iar daca ne oprim, o facem doar pentru ca am obosit. popsim putin intr-un loc, intr-un suflet, apoi din lasitate, frica, nemultumire, o rupem la fuga... de ce? pentru ca avem senzatia ca vom gasi ceva mai mult in alta parte, pentru ca e prea greu sa infruntam ceea ce traim. de fapt suntem perfect constienti ca nicaieri nu vom gasi ceea ce cautam. niciodata nu vom fi multumiti pe deplin.
e marti la pranz. eu am de prins un microbuz. si intr-un fel ciudat, o voce din interior imi spune "nu pleca. si acolo vei simti acelasi gol pe care il simti si aici. nu se va schimba nimic." si tot eu raspund: "poate in mine nu se va schimba nimic, poate in mine golul va deveni mai mare, dar stiu ca macar acolo doua persoane ma asteapta cu dragoste, doua persoane se vor umple de bucurie ca mi-am facut timp sa le vad. asta nu le pot refuza. poate in acelasi timp fug si eu ca toata lumea, dar prin fuga asta fericesc pe cineva. si asta face ca vidul asta care ma cuprinde sa devina mai putin apasator."

Un comentariu:

  1. the same feeling for me too...ador sa plec, sa imi fac bagajul in graba, sa astept microbuzul/autobuzul/trenul...in mod special sa plec in graba, sa nu am timp sa ma gandesc sau sa ma razgandesc...si DA, recunosc ca pofta asta creste cand am probleme sau cand am prea multe de facut:))

    RăspundețiȘtergere